Alla inlägg den 23 april 2007

Av Sandra - 23 april 2007 23:25

Ibland får folk för sig att jag tecknar snyggt. Du kan ju få jämföra själv.. Detta är min deviantart: Belsebumsan och detta är en man som tecknar hundar och katter och säljer tavlor: Mike Sibley. Vem tecknar snyggast, ha?

Av Sandra - 23 april 2007 17:50

- Ingen redovisning på Naturgas och Kol. Puuuh

- Klänningen till vernissagen är köpt (lägger upp bild sedan)

- Amanda är min solstråle

- 2 nya lamm (vita)

- 2 veckor kvar tills jag fyller hela 18

- Just nu lyssnar jag på Håkan Hellström

- Imorgon ska det monteras bilder till utställningen, som bara den flickor!

- På Lördag blir det Paradisbadet

- Ikväll blir det The O.C, eftersom huvudvärken är total, ska bli skönt att för en gångsskull slappa lite

- Ska jag köpa nya skor till vernissagen eller inte? Amanda vad tycker du?

- Så grym på att fota: Crime Scenes

- Jag vill bli frisk!!!

Ovido - Quiz & Flashcards