Alla inlägg den 20 april 2007

Av Sandra - 20 april 2007 23:39

Project "Fairytale Gone Bad"




Min vän Amanda och jag blev väldigt inspirerade av en fotograf som vi fann på deviantart.com. Så vi bestämde oss för att göra lite egna varianter på temat "Crime scenes". Detta är de första två bilderna, dock är bilderna inte helt färdigredigerade.

Fariytale Gone Bad är alltså namnet på vårat projekt. Och det kommer innehålla olika crime scenes med sagofigurer. Den översta bilden är The Little Mermaid, där jag själv är modellen och Amanda fotograferat. Den andra bilden ska föreställa Cinderella, där Amanda är modell och jag fotograferat. Fler bilder finns på deviantart, där mitt användarnamn är Belsebumsan och Amandas är aajn.

 Skriv gärna vad du tycker om bilderna.

Ovido - Quiz & Flashcards