Alla inlägg den 2 april 2007

Av Sandra - 2 april 2007 21:26

Ja jag måste ju tillägga att varje gång jag köper nya skor, kommer dom att finnas här på bild, och är dom fula så var inte rädd att skriva det!Dessa köpte jag i fredags, rött lack.. häftigt^^ Nog för att skavsår är ett faktum i början i dessa. Men som om jag brytt mig för? 200 kr, det funkar ju alldeles jättebra, det är ju till och med värt det!

Av Sandra - 2 april 2007 20:20

Jajamen, nu har jag bestämt mig för att så smått börja skriva blogg, blev ju så inspirerad när jag såg Johans (Skåne) blogg! Så tack vare dig då ;) Det ska verkligen bli intressant att se hur ofta jag kommer att skriva, just nu känns det som om jag kommer skriva tusen gånger om dagen, blir nog kanske något mindre i slutänden.. ehmm..Men innan jag börjar tänka tillbaka på dagen måste jag ju presentera mina honeypies som du ser på bilden. Från vänster är det: Självaste jag, Amanda Johnsson, Evelyn Edblad och Malin Wendle. All kärlek i världen till er :) Vad skulle man ta sig till utan er?Jag hoppas vi kan hitta på något tillsammans alla fyra någon dag, tänk att vi går i samma klass och aldrig har tid att göra något alla fyra ;P Så jag försöker fundera ut vad min blogg ska handla om, vissa skriver om dagens händelser i deras liv, andra om mode, om mat, om film.. osv osv.. Jag tar det jag känner för, för sån är jag :)Och eftersom dagen varit lång och rätt så ohändelserik, så berättar jag om den ändå: Piggare än vanligt kliver man upp och inser att man är helt blå sedan gårdagens målarjobb. Yes.. Nämen orka!På dagens skol-schema står att det är Digitalt Skapande, ja det är ju i alla fall kul! Jag och ett gäng tjejer gör en hmesida om Dödssynden Frosseri.. Ska länka till resultatet sedan om någon vecka.Dagen fortsätter med engelska.. och bla bla bla, vem bryr sig? Efter skolan tog jag med mig Amanda och Evelyn på stan och köpte ett ursnyggt linne (klänning?)! Mums, ska ha på mig det imorgon. Men stressigt som det alltid är måste jag och Evelyn springa vidare efter kanske 15 minuter för att tigga skjuts av min father. Jag menar vad väljer man, att åka buss en och en halv timme, eller shoppa en stund och sedan åka med pappa och komma hem samma tid?Och när jag kom hem hände det som aldrig händer mig, (verkligen aldrig!) jag känner för att städa! Göra om, byta ut, rensa, sortera! Jag går upp på övervåningen där även mitt rum ligger, ser mig om och röjer om i ett par rum. När jag är klar där känner jag fortfarande den brinnande lusten och springer ner för trappan för att fortsätta med hallen, mamma som kom hem när jag var i full gång med allt, hamnade i chock-tillstånd! Aldrig har hon då sett så förvånad ut, Sandra som städar.. Men hon vart glad i alla fall! :D Och det är ju det viktigaste, för hon är ju min alldeles egna sötnos! :)Nej du, nu ska man ta och träna till körkortet! För det är ju bra. Morsning!

Ovido - Quiz & Flashcards