Alla inlägg den 22 april 2007

Av Sandra - 22 april 2007 23:58


Vart så inspirerad när jag läste Persys blogg då han svarat på en massa frågor.. Så jag letade reda på lite egna frågor.. 

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst:
jodu
ätit sushi: nej, men mormor och jag ska snart klara av den biten av mitt liv
stått på scen: Med en tvärflöjt i handen ja
blivit dumpad: Hell yeah
varit ihop med någon som varit otrogen: Jo, I guess
varit med om en bilolycka: nej den tar jag när jag är 30
klättrat på berg: Skule måntro ;)


ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: Varmt! Helst 5 filtar!

spets eller satin: Spets ^^

blått eller rött: Rött, blooo
regn eller snö: Snö, då blir frisyren inte lika sabb, och regn luktar äckligt
ull eller bomull: Ull, jag menar får is the shit
rosor eller tusensköna: Rosoor
vår eller höst: inget? okej, vår då.. då fyller jag iaf år
historia eller vetenskap: Absolut historia. Rot inte i vetenskapen!

matte eller engelska: Matte! Så mycket lättare!


MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
yes..

vet den om det: det hoppas jag ;)
gillar någon annan dig just nu: ah, och jag gillar dom lika mycket med ^^ (girls jag hoppas att ni förstår att det är ni)

vad tittar du på hos en kvinna/man: skorna!

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
det har jag!

kramat någon: japp, men han åkte nyss..
kommit sams med dina föräldrar: om jag kommit sams med mina föräldrar? I guess?
bråkat med en kompis: jodå

GILLAR DU ATT
ge kramar:
Aldrig fel med en mysig kram!
ge massage: Jag tycker om att få massage.. inte ge
gå promenader i regnet: Ah, men bara med Evelyn :)
ÖVRIGT
svär du för mycket: Dum jävla fråga (dåligt skämt..)
när duschade du senast: imorse, så underbart
vilken färg är det på dina byxor just nu: bruna

vilken låt lyssnar du på just nu: Kpnuts.. Pete Doherty och Kate Moss
vad var det sista du sa: Vi syns imorgon, hej då (puss)

vad är brevid dig just nu: En tallrik med ett tuggummi på
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): vet inte, för mycket saker på
vad var det sista du åt: muffins
hur är vädret just nu: mörkt.. är ju alnö vi talar om..
vem pratade du sist med på telefon: Johan (Skåne) Linder
vad gör dig glad: Amanda ^^

vart skulle du vilja åka: Tijuana
för att shoppa: London
för att festa: Tännäs ;)
för att ha sommar: Nya Zeeland
vill du ha barn: Klart jag vill!
vad ska dom heta: Gabriella om det blir en tjej och Trent om det blir en kille..

Ovido - Quiz & Flashcards