Alla inlägg den 5 april 2007

Av Sandra - 5 april 2007 23:42

Imorgon bitti bär det av till fjälls. Nämligen till stugan i Tännäs, där jag kommer att bo tills på måndag. Och eftersom det inte finns tillgång till Internet där, eller något annat heller för den delen.. Så kommer jag då inte kunna skriva igen förrän tidigast måndag kväll.. Lite synd, nu när jag kommit igång med bloggandet :) Men, men.. Jag gjorde iaf en bild på hur jag tror att Påskhelgen kommer att se ut för min del. Det kommer att bli skoteråkning, av bara den! (japp, jag har skoterkörkort..)Det kommer bli en del film kollande, och naturligtvis O.C med :D Och vad vore fjällen utan en karate-fylla? sånt brukar det vara gott om där. Tänkte åka lite bräda och kanske göra någon snygg vurpa med.. Vem vet ;)Roligaste är ändå att farmor ska åka med, roligare människa får man ju leta ihjäl sig efter!Ha det underbarigast allihopa sålänge så hörs vi! Puss!

Av Sandra - 5 april 2007 19:56

För några veckor sedan ledsnade jag totalt på mitt hår och klippte av det riktigt rejält. Tyvärr tog jag aldrig någon bild då jag precis klippt mig, men så som på bilden ser det ut idag. Frågan är nu om jag ska klippa mig ännu lite kortare? Och tror ni att jag skulle passa i svart hår? Skulle så gärna vilja prova på lite nytt, men man kan ju alltid rådfråga lite innan man slår slag i saken :)

Av Sandra - 5 april 2007 15:58

Dagen efter vår lilla picknick var jag självklart klarvaken vid 8 tiden. Nog för att Ante fick tvinga sig upp ur sängen vid 06.45 rycket för att åka och jobba. Men när jag inte kände för att sova längre fick inte Johan och Amanda göra det heller ;) Sorry sweeties!Till frukost blev det picknick rester, kanske inte allt för gott med chokladägg så tidigt på morgonen, men, men.. Man tar vad man har. Johan ska idag iväg till Stockholm, sedan vidare till Jönköping och till England, för att kolla på en toyota supra (någonting?) så han skulle åka med tåget 12.11 Så vi vandrade runt på stan en stund innan vi vinkade av honom, will miss ya..I stormen som yrde av bara den ute fortsatte Amanda och jag vår shopping tur och träffade även Malin på stan. Och som alltid hittade jag något att köpa, och som vanligt, på REA ;D Äntligen har jag hittat min vårjacka! Vero Moda, 100 kr, värt det! Eller hur? :)

Av Sandra - 5 april 2007 15:32

Gårdagen var då ett äventyr. Eftersom Johan och Ante bjudit oss på Biteline och biljard förra veckan så tänkte Amanda och jag att vi måste överträffa det på något sätt.. Efter en stunds bollande fram och tillbaka med olika idéer kom vi fram till den sista och absolut bästa och mest annorlunda idén! Picknick i Sundsvalls fina hamnnatten! Vi köpte en massa grejs: Jordgubbar, kakor, bullar, pringels, cider, ost- och skinkmackor, chokladfingrar, vindruvor, godis, nötter.. ja allt möjligt :) Vi dukade upp på en brygga och hade med oss kanske tusen filtar, då det var lite blåsigt väder. Och såklart en röd ljuslykta! Vi hade då ännu inte berättat för killarna vart vi var utan dom fick leta reda på oss. Medans vi satt där under filtarna och väntade på dom var det sådär härligt pinsamt när annat folk gick förbi och kollade snett på en.. haha, trodde väl att vi satt och rökte på eller något.Johan och Ante kom iaf dit tillslut (40min försenade..) och det blev en jättemysig kväll av det hela! Lite kyligt, men underbart kul! En kväll att verkligen minnas. Men vad killarna nu ska hitta på för att bräcka dethära.. Det ska bli kul att se ;) Good luck!Och hur fan ett dubbeltäcke kan räcka till fyra personer, det har jag ännu inte lyckats klurat ut, för så tätt sov vi väl ändå inte? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards