Alla inlägg den 3 april 2007

Av Sandra - 3 april 2007 19:35

Idag har jag haft en brinnande lust att shoppa! Så efter skolan drog jag med mig Amanda, Malin och Johan på stan för att springa på lite skojakt, och Amanda var ute efter en svart babydoll klänning. Men det var som vanligt inte vilka skor som helst jag var ute efter utan jag hade en klar bild hur de skulle se ut och sedan var det bara att gå på alla skoaffärer i stan som är värda att gå in på. Skorna skulle se ut ungefär såhär: Svarta, låga, knytning, ej gympasko, läder eller lack.. Och efter mycket sökande så hittade jag.. INGENTING! Typiskt.. Men, men.. Jag kommer fortsätta mitt sökande. Men shoppa gjorde jag iaf, ett par pärlörhängen på Glitter och en sjal på Myrorna. Och medans jag ändå nämner Myrorna, är det inte den underbaraste affären? Där hittar man verkligen de riktigt unika fynden! Och chansen att någon finner ett likdant plagg som du då, är så härligt minimal :D För visst är det trögt när någon kommer i samma kläder, skor eller smycken som du hade dagen innan? ;)När vännerna flytt från mig så sprang jag in på närmsta godisaffär och införskaffade påskgodis inför morgondagens påskäggsbyten ;D Hoppas ni blir nöjda girls! Knäppte även kort på mina skohyllor idag, och jag vet, fotot är uruselt ;P Funderar på att ta bort den gigantiska IKEA lampan och ställa dit mera skohyllor istället. Vad tror ni om det? För det börjar bli lite överfullt. Och ja Amanda och jag hade liite tråkigt idag på Desig Modeller lektionen, därav blev det ett litet konstverk på ett pappersark (Bowlig For Soup - bilden). Bowling For Soup måste vara bland de bästa banden som finns nu! Så om ni ännu inte hört dom eller lyssnat på dom, gör det! Nu! Deras hemsida: BFSPå min lista över bästa banden ligger de på delad första plats med Babyshambles :D Och så att alla vet så är det Prickiga dagen imorgon! Det innebär att man bär prickiga kläder :)Förstår ni hur jag gått in för den dagen, till och med handtvättat en svart klänning med vita prickar :O så olikt mig.. Men jag gillar ju att förvåna så ;)Nu är det dags att göra lite nytta.. (skoluppgifter..) Önska mig lycka till!Ching!

Ovido - Quiz & Flashcards