Alla inlägg den 19 april 2007

...

Av Sandra - 19 april 2007 22:44

I would die for you dear!

Av Sandra - 19 april 2007 18:54

Började tänka på allt jag vill göra nu till sommaren, hur mycket jag har "planerat".

  • Gå ur skolan, med (förhoppningsvis) bra betyg
  • Ta körkortet
  • Jobba
  • Åka till Peace&Love festivalen (för att se Babyshambles)
  • Gatufesten i Sundsvall
  • Åka till London
  • Åka till Stockholm
  • Gå på Liseberg
  • Åka till Tyskland och se Bowling For Soup
  • Se en Per Gessle spelning någonstans i Sverige
  • Cykel semester med Amanda (växlar på cykeln är överskattat)

Jag tror inte att jag kommer lyckas.. Men jag vill, vill, vill!

Av Sandra - 19 april 2007 18:09

Jag såg denna bild på Nicole Richie och kan inte släppa hur fina kläder hon har på sig, kollade upp lite på favorit sidan asos.com och allt man skulle behöva fanns där.

Av Sandra - 19 april 2007 08:21

Det finns inga så söta som Pete Doherty och Kate Moss. Hittade en underbar video på youtube när dom sitter och små lallar en sång tillsammans. Så fullkomligt perfekt! Don't lala me Check it out!

Ovido - Quiz & Flashcards