Direktlänk till inlägg 23 april 2007

Det där med att teckna..

Av Sandra - 23 april 2007 23:25

Ibland får folk för sig att jag tecknar snyggt. Du kan ju få jämföra själv.. Detta är min deviantart: Belsebumsan och detta är en man som tecknar hundar och katter och säljer tavlor: Mike Sibley. Vem tecknar snyggast, ha?

 
 
Johan

Johan

23 april 2007 23:47

Du får jämföra hur mycket du vill med andra. Men du är utan tvekan den bästa på att rita/måla/teckna, som jag träffat, och säkerligen kommer att träffa.

Ps, du vet om att det finns 11 (ELVA!!) vita stora och små tavlor här som väntar på dig.. :)

http://blogg.johanlinder.se

 
Sandra

Sandra

24 april 2007 05:43

I know.. I know.. ;D Tro vad jag ska måla på elva tavlor? Förslag någon?

http://sandraengberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 29 april 2007 22:50

Nu har jag skaffat mig en alldeles ny blogg.. Så check it out! :D www.sandraengbergs.blogg.se Så nu lägger jag ner denna blogg :)   Tack och hej! ...

Av Sandra - 28 april 2007 23:02

  Paradisbadet idag då :) Jäättekul! Malin och jag ägde i ringarna.. hehe.. doggystyle.. ;) Vi bastade, åt McDonalds, åkte fort fort i ringarna, fikade och bubblade bubbel pool :D Underbar dag! Måste göras igen. Nu är det nattsi nattsi som gäller, s...

Av Sandra - 28 april 2007 06:31

Paradisbadet here i come! Fan vad jag ska åka omkring fort fort och bada i bubbelpoolen och gassa i bastun.. :) Återkommer ikväll om hur resan till Örnsköldsvik var....

Av Sandra - 27 april 2007 20:05

  Jag måste ta och länka till Toto-Teens hemsida. Sweet music :) Och kanske det bästa bandet live! http://www.tototeens.info.se/   ...

...

Av Sandra - 26 april 2007 23:12

Blää, jag vet inte vad jag är inne i för deppig period nu. Men jag hoppas att jag snart tar mig ur den, förhoppningsvis fortare än sist. ...

Ovido - Quiz & Flashcards