Alla inlägg den 9 april 2007

Av Sandra - 9 april 2007 22:32

Imorse såg jag på MTV, och det var då jag hörde henne: Maia Hirasawa! Underbar musik är vad hon gör!Lova att ni klickar på följande länk: And I Found This Boy Och lyssnar och inser vilken talang hon verkligen är!

Av Sandra - 9 april 2007 21:49

Underbart! Är det enda ord man kan använda för fjällen, så totalt underbart! Jag vill vara där för evigt. Alla problem är så långt borta och man kan bara vara. Jag tror att det har tagit mig 17 (snart 18 år) att uppskatta lugnet i fjällen. Förr saknade jag alltid datorn, Internet, stan, alla affärer, allt folk.. Inte nu mera, det är guld värt att bara få vara där och tänka. Att få den dära känslan att få vara ifred, få ta allt i sin egen takt och andas in frisk luft (för en gångs skull)! Älskar det!

Ovido - Quiz & Flashcards